Ditt innehåll här

I'm such a kind person

Är du tillsammans med någon? Ja, sen 5 månader tillbaka.
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? Ja, publikt.
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt? Ja.
Hur många namn finns det på din hångellista? Folk jag vill hångla med? Hm, en!
Har du a) Varit otrogen? Nej. b) Blivit bedragen? Ja. Nej, inte vad jag vet. 
c) Hånglat med en kompis pojkvän? Nej. Inte tekniskt sett.
d) Hånglat med en pojkväns kompis? Nej.
e) Hånglat med någon i dina föräldrars bekantskaptkrets? Ehh nej!
Har du hånglat upp nån celebrity? Nej.
Har du hånglat upp någon av samma kön (och gillat det)? Ja och nej.

Okej, nu kommer det farliga frågor..:

Ärligt. Hur många finns det på ligglistan? Ööh.. Folk jag vill ligga med? En. Min pojkvän!
Och när rök den där oskulden egentligen? 13.
Gjort en "One night in Paris"? Nej
Råkat vara lite dirrrty med två personer ur samma familj? Nej.
Idkat snusk med någon i dina föräldrars säng då? Nej.
Varit fler än två i sänghalmen..? Nej.
Är du med i 10.000metersklubben? Nej.
Konstigaste plats du sexat på? Vet faktiskt inte..


/ZERAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0