Ditt innehåll här

They told you how

Jag pratar om hur du alltid finns där, när jag behöver dig släpper du allting, du bryr dig inte om dina kompisar inte förstår, du tar mig i första hand. När du säger att du älskar mig, att du vill ha mig föralltid. Den känslan kan inte någon ta ifrån mig, oavsett om det skulle ta slut någon dag så kommer jag faktiskt le när jag tittar tillbaka på det vi haft, men så ska vi inte prata. Det ska inte ske. Säger jag någonting som tynger på mitt hjärta fixar du till det, har jag fel säger du din åsikt. Du har dina brister och det har jag med, men det är de som gör oss oskiljaktliga. Det är aldrig pinsamt mellan oss, jag känner att jag verkligen kan vara mig själv med dig. Jag finner dig aldrig jobbig, bara söt. Du var så värd att vänta på.
jag älskar dig. 20/2 2009



Zerah<3Tony


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0