Ditt innehåll här

Skolan...

Ja ni , nu sitter jag i skolan har precis käkat de va grillat på menyn idag de va jätte äckligt sener och de kändes som om jag tuggade på en gummi sula :P Men iaf sitter här vid datan och pratar med blondiie :D haha den sötaste ungen evrer :D Är ledig i morgon de är ju iaofs typ alla ! Så de blir väl fest antar jag måste köpa något att dricka de blir väl en bag in box som vanligt hahah ! sen blir de väl till att träffa ..haha men skitsamma kommer bilder sen måste lägga in bilder från mobilen på datan men har glömt data sladden nu hela veckan vafan :P men a som sagt får se när jag skriver igen jag har då inget internet hemma eller internet har jag men ingen data vetefan när mamma ska köpa en ny .... Damp aja men som sara vet har jag ADHD ! HAha skojja nä men jag har någon störning jag har tråkigt haha :D Puss å kram JENYI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0