Ditt innehåll här

Hairkur

HAR NI NÅGRA TIPS OM HUR MAN INTE FÅR HÅRET SÅ SLITET SÅ FORT?!

Sanning som ni kanske inte visste om mig:

Jag går inte till frisören. Nepp. Jag tycker inte om tanken att någon främling tar i mitt hår, känns som människan dömmer mig, på något sätt. Jag klipper mig själv, var 6 vecka och har gjort det ett bra tag nu, och jag får jämt komplimanger för mitt hår. Feels great. Klipper nära och kära också! Mitt hår blir dock slitet alldeles för fort, trots att jag klipper det så ofta, och NEJ jag tänker inte sluta med plattång,locktång eller sluta tvätta det varje dag. Jag tycker det är ohygieniskt att inte tvätta sig var dag.



Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0