Ditt innehåll här

Damp

JA!  Men tjena ... jag har damp jag lovar jag har adhd .. de har pontus också han slänger datamusen i bordet och garvar men som alla vet har pontus lite damp :P nu sitter alla i klassen vid datan för vi slutar klockan två och vi har inget att göra så alla sitter vid datan jag gör nog de tråkigaste haha alla andra spelar CS som jag tycker är tråkigt för jag får bara damp på alla som skjuter på mig ! ja som sara säger i videobloggen så har jag mer damp i min blogg när jag skriver och sara ha mer kärlek å gulligull ! men jag orkar inte med allt jävla gulligull de är bara jobbigt ! men vafan nu ska jag ta en cigg å ringa mamma !! hare bra Puss Jenyi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0