Ditt innehåll här

Carrie Bradshaw

Hej bloggen, sitter eller rättare sagt ligger ner i sängen, nybadad och kollar på Sex in the City. På bordet brevid mig står en kopp grönt te, självklart med mjölk i, blir så fruktansvärt gott då. Som ni vet går jag sent den här veckan vilken betyder att jag slutar runt 5 snåret varje dag i princip, detta gör att jag knappt hinner med att komma hem innan jag ska hoppa ner i säng igen, tyvärr. Ikväll har jag bara haft en hemma kväll med mami, det blev sallad från Robbans och sedan 2 filmer, det var "Beverly Hills Chiuauan" och "The women" har jag för mig att dem hette. Hur som helst så var bägge filmerna bra och det är verkligen någonting jag rekomenderar!



Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0