Ditt innehåll här

Are you a hore?

Jag och en nära till mig disskuterade idag när jag såg en jätte söt kjol på Urban Outfitters, då min vän brast ut: "Den där kan du inte gå runt i! Folk kommer tro du vill ha i dig" Jag frågade: "Vill ha i mig?" Vän: "Ja? Att du söker sex.."

Måste bara ta upp det i bloggen, det var faktiskt det första jag tänkte på när vi pratade om detta. N ä r   m a n   b l i r   v å l d t a g e n   b e r   m a n   o m     d e t     o c h    n ä r    m a n   h a r    k o r t    k j o l     b e r    m a n    om   ***?!
Vad är det för sjukt samhälle vi bor i...


OBS! Tjejen på  bilden är inte knippad till mina ord, bilden tagen från google.


Yours truly Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0