Ditt innehåll här

Utkast: Hej! Idag ...

Hej! Idag var en kort skoldag för mig, eftersom jag inte medverkar på idrotten då jag tycker de är enormt lamt med tex spökboll osv.. Teori tycker jag mer om! Hur som helst, efter skolan åkte jag, Burak och Tony till il Piato och tog en varsin macka för att sedan åka vidare med bussen till cityterminalen och därefter tåget hem, dem gick av i Tullansh och jag fortsatte till Rönninge station där mami mötte mig, vi hade en dotter och mamma dag idag så självklart blev det shopping. Det är så skönt när det bara är vi två, hon är som min bästa vän. Det som följde med mig hem var detta:



Kofta från New Yorker cirka 170 kronor


Jag älskar dem söta hjärtformade knapparna på


Svart blommig kjol från New Yorker


Ett par stora guldiga hollywood look-a-like från Gina Tricot cirka 50 kr (fråga mig inte vad jag gör på bilden..)


2 stora hårspännen från Gina tricot


En svart klänning från Gina Tricot 149 kronor

Detta samt ett par latex-leggins och ett par vanliga.

Ni får ursäkta bilderna men det är svårt att få med hela kroppen när man tar kort med den inbyggda webbisen i min bärbara data. / Zerah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0