Ditt innehåll här

Retards

Som sagt så ska vi vara på flottsbro imorgon för att ha våran idrottsdag. Dem ska samlas klockan 10.00 men vi ska vara där en timme innan då vi glömde att betala. Shit the same tänkte jag.. Nu skulle jag kolla vilket tåg/buss jag skulle ta och såg till min stora förvånan att det inte passade in. Jag skrev in att jag senast ville vara framme klockan nio noll noll och när får jag komma fram? Fucking halv elva. DET ÄR INTE OKEJ JENSEN. Ni får ju kolla era busstabeller så det passar alla, speciellt JGV som är ett såkallat "förortsgymnasium"!!

Nej, usch och fy, Nu ska jag och Tony gå och ta ett bubbelbad för att sedan gå och lägga oss! Innan det blir det nog  lite predikyr också om jag hinner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0