Ditt innehåll här

Nummer

10. Bea Möllhagen
41. Julia Wester
91. Sotte
36. Jessica M
49. Lucas Estrada
11. Bea
100. Anti
65. Mitt egna nummer
72. Poppe
55. Max
25. Emma J

Har du pussat nummer 72? Nej
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36? I höstas då vi umgicks en del
När ska du träffa nummer 49? Vi är inte vänner längre och jag orkar inte ta itu med det just nu
Är nummer 55 söt? Det är inget jag kan säga
Vad var ditt första intryck av nummer 36? Det kommer jag faktiskt inte ihåg
Hur träffade du nummer 11? När jag var liten, vi känner varandra sedan barndomen
Gillar du nummer 25? Ja
Har du träffat nummer 41 den senaste månaden? Ja vi går ju i samma klass
När såg du nummer 72 sist? Hm, det måste varit på nyår!
Har du varit i nummer 65 hus? Haha ja
När är nästa gång du ska träffa nummer 25? Ingen aning, vi har inte kontakt på det sättet
Är du nära vän med nummer 36? Näää
Har du gått på bio med nummer 41? Nopp
Skulle du kunna gå ut med nummer 72? Nej
Vad pratar du och nummer 55 oftast om? Kärlek
Känner du nummer 49? Jag kände..
Skulle du kunna ge nummer 10 en kram? Absolut!
Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 55? Dem har aldrig träffat varandra så det kan nog bli svårt.
Hur länge har du känt nummer 36? Ett par år
Har nummer 100 ett förhållande? Vettefan
Har du velat slå 41 i ansiktet? ABSOLUT INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0