Ditt innehåll här

Home sweet home..

Hej på er! Nu är jag hemma. Självklart så missade jag första lektionen för att det blev rätt sent igår, hyrde också två stycken filmer igår, kommer inte ihåg vad dem heter men dem slutade i alla fall på movie.. om det hjälper? Äsch, det hjälpte Sara i alla fall, för hon kom ihåg vad jag menade. Hursomhelst, så var dem inte så bra som jag hade hoppats.
Så, hyr dem alltså inte.

Annars så var väl skolan som vanligt, inget hände mer eller mindre. Nu ligger jag i sängen hos pappa och kollar på Tyra banks Show, synd att hon slutade sända.. eller aa, åtminstonde i svensk tv.

bradvei-Tyra-Banks-DTmar05-09.jpg image by peterdonato


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0