Ditt innehåll här

Home

Vi slutade tidigare idag, vad härligt. Jag och Micke åkte till Tullinge bibliotek och lånade en varsin bok till Historian. Jag tog Stockholms blodbad, intresserar mig inte för fem öre egentligen. När jag ställde mig och kollade på tidtabellen när bussen skulle gå hade jag missat den med bara ett par minuter. Så det var inget mer än att börja gå hemmåt i mina blöta nya tygskor. När jag tar tag i dörrhantaget så möter jag till min stora förvånan att dörren är låst. Jag går vidare fram och tillbaka till pappa.. twice. Men nej, ingen är hemma och där står jag och fryser, börjar bråka med min pojkvän trots att han bara försökte hjälpa mig. Så nej, 3 timmar förstördes och mina fötter är fortfarande kalla.

Men när mamma äntligen kom skällde jag ut henne men i själva verket hade hon varit och handlat på apoteket massa saker till mig och annat som jag letat efter i cirka 14 dagars tid. Då fick jag självklart ångest och sa förlåt för mitt dåliga uppträdande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0