Ditt innehåll här

Hello!

Hej! Ursäkta för jag inte uppdaterade igår men hade ingen data hos pappa, glömde ju mina söta rosa lg labtop hos mami men hon var gullig och kom med alla saker imorse som jag saknade plus att hon skjutsade ner mig till stationen. Tack mami :)

 Nu kanske jag ska få sovrummet på övervåningen, vet ni hur mysigt det är där uppe? Åh, jag hoppas verkligen!

Nu har jag varit duktig, jag har varit på biblioteket 3 gånger nu, lånat två böcker ska låna en till om Stockholms blodbad, förstår inte varför egentligen, eller jo lite för böckernas innehåll kan skiljas åt lite på årtal? Men who gives a fuck egentligen. Har suttit och pluggat i kanske 1,5 timme nu. Duktig Sara! * klapp på axeln

Igår var en perfekt dag, solen strålade och jag och Mikael pratade om hur våren var här, dumma karma.. Idag vaknade jag upp och såg till min ledsna överaskning alla vita små blöta snöflingor svärma i luften. Bara på med halsduken på huvudet men det hjälpte inte, min "kändisfrisyr" som jag körde med gick i kras..



Nu ska jag gå och möta Jenyi, hon står nämligen utanför min dörr höhö. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sandra

mjo kan tänka mig att det är rätt slut. det är inte svårt att göra en sån som tur är ;D

2009-03-10 @ 21:07:59
URL: http://saandrup.blogg.se/
Postat av: zzzzzeerah

Ska pröva det idag om jag hinner, mohahha. Tack för tipset babe!

2009-03-11 @ 09:02:12
URL: http://zerahandjenyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0