Ditt innehåll här

Boyah

Jag är inte mycket för tatueringar, jag tycker inte om folk som gör det på dem ställena där det verkligen syns, känns bara som att dem gör det för uppmärksamhetens skull. En tatuering ska du väl ändå ha för din egen skull? Det tycker jag åtminstonde.
Så jag har funderat, och vill göra en på handleden, och folk säger att man absolut inte ska tatuera namn, jag vill göra det i minimal kursiv text mina nära och käras namn. För även om vi skulle klippa banden i framtiden så  kommer dem alltid att vara mitt kött och blod och för varje gång jag kommer kolla på min handled kommer jag minnas dem som dem vackra personerna dem är.



/ Zerah

Kommentarer
Postat av: evelina

snygg blogg :)

2009-03-03 @ 15:40:07
URL: http://eveliinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0