Ditt innehåll här

Bachelor

Vad tycker ni om bachelor? Sitter och kollar på det nu på tv5. Jag kan i alla fall säga en sak, JAG TRÖTTNAR ALDRIG!
Vad tycker ni tjejer, skulle ni kunna delta i en dokusopa där ni ska dejta cirka 25 stycken killar?

Förlåt för den dåliga uppdateringen, IGEN! Känner bara att jag inte har tid och prioriterar vänner, familj och pojkvän just nu, men jag ska försöka så mycket som jag kan!

Idag var jag på Ikea med mamma och Mona, för er som inte vet så är Mona min moster.. Anyway, hon köpte en ny säng med mer, jag köpte däremot nya sängkläder, i satin! Super mysigt, dock 750 kronor, lite väl dyrt tycker jag.
Nu har jag städat i flera timmar. Gud vad jag är duktig :)

ZERAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0