Ditt innehåll här

What happend to my life?

Du som liten

1. Vad hette din första bästa vän? Jennifer Klang
2. Vad hette din första kärlek? Christopher Sands
3. Vilken var din favorit rätt? Pannkakor
4. Vilken var din favorit färg? Blå
5. Vart bodde du? Kästa
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Att jag hade mina vänner med mig varje dag
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? Att mamma och pappa skiljde sig
8. Vad ville du bli när du blev stor?  Sångstjärna
9. Vem såg du upp till? Alexandra min kusin
10. Vilket godis tyckte du bäst om? Allt jag var ett godismonster

Nu:

1. Vad heter din bästa vän?  Jennifer Wrammer Larsson
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Richard Tobiasson
3. Vilken är din favorit rätt? Pannkakor och Ceasarsallad
4. Vilken är din favorit färg? Svart
5. Vart bor du? Tullinge
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Ingenting speciellt
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Att jag har svårt att lita på folk
8. Vad vill du bli?  Lycklig!
9. Vem ser du upp till? Ingen
10. Vilket godis tycker du bäst om? Surt

 / Zerah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0