Ditt innehåll här

The world most wonderful boufriend

Ja, jag får faktiskt tjata om hur mycket min pojkvän betyder för mig. Det är min blogg, och i den skriver jag hur mycket jag vill om mina tankar samt mitt liv.

Såhär löd vårat samtal:

- Hej gumman!
- Hej..
- Vad är det?
- Jag har fått ryggskott igen med darrande röst påväg till gråt
- Nej, är det sant? Vill du att jag kommer?
- Mm! Kan du komma nu?
- Jag lovade att vara med grabbarna ikväll och dra på fest med dem men jag kommer, vill du att jag köper med mig något?
- Chips, godis, cola :)
moahhaha.. får faktiskt feta mig idag, kan inte göra så mycket mer.

Jag verkligen älskar när min pojkvän tar hand om mig, det visar verkligen hur mycket han bryr sig och älskar mig, och jag älskar honom lika mycket tillbaka, kan vara mig själv med honom. Det är svårt att hitta en sån person.

/ Zerah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0