Ditt innehåll här

Avundsjuka? Oh yes..

Hej på er!

Ligger i sängen nu, igår var jag med min pojkvän. Med tanke på pojkvän, folk blir så oroliga när man skaffar pojkvän, mina nära och kära åtminstonde. Jag försvinner inte? Helt plötsligt är man med sin pojkvän 7 dagar i veckan? Nej. Jag är med min pojkvän 3 dagar i veckan, jag har respektive 4 dagar kvar för er! Va glad för min skull istället? Ni vet att jag skulle vart det för er. Sen om ni skulle vilja vara med mig mer än 4 dagar i veckan, som ni aldrig velat förut, så är det bara att höra av er så kan vi fortfarande hitta på något trots att min pojkvän är med.

Dagens fråga: Har ni någonsin varit med om liknande? Kompisars svartsjuka?



/ Zerah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0