Ditt innehåll här

yo :)

Imorgon smäller det, gästlistan klar, mat klar, drickan klar. Hoppas festen blir lyckad, men för er som tror att det kommer vara en röj fest, glöm de.. Det är chill only. Själv ska man vara Carmen electra dock när hon har någonting på sig, sin vita tubklänning, då får jag en chans att använda mina nya skor från Zara också, lack ofcourse. Jenyi och jag har bara tagit det lungt idag, haft en sitta-framför-tvn- och- inte- göra-ett-skit- dag men det har varit mysigt.

Idag hade vi prov i Sh, jag blev förvånad över mig själv att jag klarade så mycket för jag läste in allt i sista minuten natten innan, gjorde till och med vg/mvg delen wtf.. Guess its good anyways so :)
Ska bränna lite skivor nu med Jenyi, vi kanske hörs imorgon om jag får tid! Jenyi hälsar så gött! Puss på er våra kära läsare

Peace

puss på jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0