Ditt innehåll här

våran blogg

Folk undrar for shore vad min och Jennifers blogg handlar om?
Well, först och främst vänskap. Tips om hur man håller en vänskap ren, utan lögner, svik osv. Både jag och Jennifer har gjort misstag mot varandra men vi har endast haft 3 stora bråk på 9 år. Vi lär varandra hur att bli en bättre vän.

Andra dels är kärlek, där är vi dock inte experter. Där pratar vi mest ut om våra känslor och ställer frågor till er läsare, ibland är det faktiskt vi som behöver er hjälp. Ibland behöver man höra kommentarer från andras perspektiv.

Tredjedels är musik, från min sida då. Jag älskar musik, jag lever för den. Den får mig må bättre och jag lär mig så mycket av den. Jenyi har också en passion till musiken, fast då till Rave, hardcore and that stuff. Hon påstår att man får ut sin ilska då, och det håller jag helt och hållet med om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0