Ditt innehåll här

tuff dag

Gick upp halv sex, sex. Tog 7.27 tåget, sen till skolan. Ingen visste vart vi skulle ha idrott någonstans, men vi kom dit tillslut innan läraren hunnit komma. Vi har spinning, inne på Sats på Fridhemsplan, grymt kul men jobbigt. Nu i efterhand ångrar jag att jag var med, för nu har jag skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitont i halsen. Mamma kom och hämta mig vid Tullinge station efter skolan, och därefter åkte vi till Södertälje för att skaffa gymkort, tror vi åker imorgon innan jag börjar plugget, ska nog äta lunch med Sara innan plugget också. Det ska bli trevligt, det ser jag fram emot. Hoppas bara min hals mår bra! Nu tänkte jag gå och ta ett långt bad med badpärlorna som luktade gudomligt som jag fick i födelsedagspresent från Christoffer<3

Juste, jag åkte förbi apoteket på hemvägen också och B.young en snabbis, det som fick följa med mig hem var


Bafucin till min hals

Strepsils, till min hals for the second time

Curita, till min hals again.. Den här skiten får fanimig ta slut snart
Så för att trösta mig själv lite grannna köpte jag med mig en brun-utan-sol kräm också
.. och en mjukisdress från B.young (hittade ingen bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0