Ditt innehåll här

tjejer som slåss?

Dom flesta tycker det är töntigt/onödigt/omoget av brudar att slåss. Okej, jag erkänner. När jag blir arg kan jag klappa til någon, men om någon går bakom min rygg? Då får dom en smäll eller två. Det är en av dom värsta sakerna jag vet när såkallade vänner går bakom ryggen när dom tidigare sagt "du kan säga allt till mig, jag är ingen goolare". Dom som är goolare kommer sluta utan polare. Istället för att prata bakom någons rygg, säg det till personen istället? Nu sitter nog i alla fall 90 % av er och tänker "Våld löser ingenting" men det löser en hel jävla del kan jag säga er. Oftast när någon fått ett par smällar förstår dom allvaret, då vaknar dom till och tänker: Fan vad dum jag var, nu i efterhand är jag nästan glad att hon slog mig. Jag borde nog säga förlåt. Bara för man slår någon ett par gånger men ett tags mellanrum betyder inte att man är en fighter brud, kickers brudar går ju runt och söker bråk, sitter på tunnelbanan och väntar på att någon tjej ska kolla på dom så dom kan börja jiddra och det, det är töntigt. Men att klappa till någon som har gjort fel, som tror dom kan vara stora i orden men små på jorden, som inte står för sina konsekvenser? Dom förtjänar en punsh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0