Ditt innehåll här

skoldagen

Jag gick upp halv åtta idag, hur duktig är inte jag då? Jävligt duktig om jag får säga det själv, för jag började inte försen halv ett i dag, så jag och mamma drog och tränade, vi lubbade inte bara idag, vi styrketränade också. Jag tog 33 kilo på någon maskin, blev förvånad själv hur jag klarade det men självklart glad :) Efteråt åkte vi och handlade och åt en ordentlig frukost, det har jag inte gjort på typ 1 år? Haha. Ändring nu.

Den sista lektionen gick seeeeeeeeeegt. Jag fick ig på mitt samhällsprov, skitkul. Men jag var ändå inte helt ensam om det, typ mer än halva klassen hade det. Våran lärare må va snygg, men tame fan sträng alltså. Imorgon har jag omprov, tror det kommer gå sämre än innan för jag har nästan ingen tid på mig + att jag måste plugga på geografiprovet som vi har på torsdag samt redovisningen som jag "inte kunde komma på" tills på tis. Åh, fan vad livet är härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0