Ditt innehåll här

schoolday

Vet ni? Nej självklart inte, men det är det jag ska komma till. Jag går upp 5.00 varje morgon för att hinna till skolan, jag gjorde samma sak i morse, mötte upp Sara vid västerbroplan och vi gick till receptionen, då säger hon som sitter i receptionen, men du går väl i sam eko? - "ja?" - ni börjar ju inte försen om en timme? "Åh, suck.."
Då hade jag gått upp en timme förtidigt, hajar ni? Jag hade kunnat slagga till klockan 6.00! Jävla skit också, men shit happends right?

Sara ska i alla fall börja i våran klass, great great great! Hade grymt kul på Geografin idag, lätt som en plätt. Just nu sitter jag på mammas kontor, hade ingenting att göra efter skolan så why not. På hemvägen hämtar vi nog upp Jenyi från plugget, vi måste skriva ut lite papper från datan, typ 100 st. Höh? Om det inte över det? Ööh.. aja, men det löser sig nog.
Imorgon ska jag till läkaren klockan 9.00 för att kolla min hals, kommer troligtvis få operera bort dom nu. Jag vill inte. En kompis gjorde det till mig, och det är ingen trevlig historia kan jag säga er, men det kanske bara var ren otur, vad vet jag. Men i alla fall? Nej, jag tänker inte göra det.

Hörde något om att morfar ska åka till Skärholmen och handla? Var inte där för så länge sen men en kavaj behövs, om det är okej med mamma vill säga. Nej, måste kolla upp det dirr! Ciao


Typ nått i den stilen? Vet ni något bra ställe där dom har snygga kavajer till bra pris så lämna gärna en kommentar! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0