Ditt innehåll här

omprov i samhälle (demokrati, mänskliga rättigheter) + utslängning, haha.

Gjorde omprovet idag, kändes ganska så bra. Hoppas på ett g, g, g! Imorgon är det geografi prov, och fortfarande har jag inte gjort alla instuderingsfrågor! Dock har jag bara typ 2 stycken kvar men anyway, dom kan vara avgörande(?) och sen om is, vittring och vind. Har bara vittring pappret, snart loggar Maria in och skickar ett mail till mig :)

Haha, btw så blev jag & Maria utslängda från geografi klassen idag. Vi fick en ordentlig skrattattack, ler fortfarande åt det. Det är en sån där kittlande känsla i magen. Här är ett asbra exempel på hur extrem dålig humor jag har (och Maria också antagligen, haha..) Jag höll på att fingra vid eluttagen och maria säger - stoppa in fingret (obs på skoj alltså) jag säger - A eller hur, sen får jag en stöt och sen ska du försöka slita mig ifrån så får du en stöt och sen slutar det med att hela klassen får stötar och åker runt i klassrummen.

Efter 5 min..

Jag - Sen blir allas hår elektiskt och as stort så fastnar alla med varandra och säger - Ursäkta kan jag få komma förbi och man måste snea på huvudet för att alla ska kunna gå förbi så

Maria asg.

Efter 2 timmar..

Jag - Sen när man fastnat i varandras hår och ska dra sig loss är det som kardordband* knaaaaak. Switch.

Erkänn att ni skrattar nu? :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0