Ditt innehåll här

klantiga/slarviga saker

Både mamma och pappa och Sandra brukar tycka att jag är slarvig med att hålla reda på saker, Sandra tycker jag aldrig kan hålla kvar en tändare utan tappar dom hela tiden fast dom egentligen ligger i någon ficka någonstans. Pappa tror/tycker att jag inte hittar i mitt stökiga rum, men faktiskt så gör jag det! Är det städat så vet jag inte vad alla saker ligger och då skyller jag på pappa. Mamma är ungefär likadan som pappa, fast när jag är hos pappa brukar hon "smygstäda" mitt rum sen när jag kommer tillbaka hittar jag ingenting. Jag måste typ ha oreda för att få reda, det låter hur sjukt som helst men så är det. A, men till saken nu. Jag sprang som en jävla jude till bussen idag och what happends typ 2 minuter innan bussen kommer? Jag hittar inte mitt busskort eftersom jag hade på mig min nya kavaj och kom på att busskortet låg i innefickan på boomerang jackan, jag visste då att jag inte skulle hinna till lektionen så nu chillar jag galet här hemma en stund istället. Anyway, hur är det med er? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0