Ditt innehåll här

jag har faktiskt..

Duschat! Jag badar alltid, jag tycker det är jobbigt att duscha och sen blir det för varmt, sen för kallt osv. Nej, bada is the shit, höhö. Blev ingen träning för min del, hann inte idag helt enkelt och imorgon ska jag möta upp Jenyi för att prata om festen och gå till arrangören, vilket är min farmor haha. Får se hur det blir, rätt liten lokal satt /:

Imorgon blir det att gå upp klockan 5.00! Oh gosh, can I make it? Om jag går och lägger mig till klockan 22.00? Då får jag ju 7 timmars sömn trots allt. Fan, ont i halsen har jag fortfarande och inte fan hjälper det med thé. Vem fan kom på att halsont går över med thé? I'ts a fucking skank. Nej hörrni, nu blir det att välja ut dagens outfit. Några tips? Jag brukar oftast bara slänga på mig det första som jag hittar, sen när jag sitter på bussen inser jag min miss. Men nu har jag tid so.. help


Kommentarer
Postat av: sara

vi får träna tillsammans :)!

2008-09-02 @ 12:51:28
Postat av: Sara

aa absolut gumman :)

2008-09-02 @ 22:55:37
URL: http://zerahandjenyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0