Ditt innehåll här

idioter

1. Kan man inte ha killkompisar längre utan att folk ska tro att man raggar på varandra?
2. Är jag verkligen så intressant att prata om, har ni inget mer intressantare att prata om? Som era egna liv, eller händer det för lite i dom?
3. Är ni så avundsjuka att ni hittar på saker? "Att jag var snygg, det visste jag men att jag var så förbannat sexig hade jag ingen aning om!"
4. Vänskap handlar väl för mesta dels om tillit för varandra? Ingen tillit, ingen vänskap.
5. Jag har inget att bevisa för er, men ni kanske har det för er själva?
6. Folk säger att dom inte tror på rykten, när dom själv skapar dom.

This is all I got to say to you guys, have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0