Ditt innehåll här

HALLÅ!

Nu är jag äntligen inskriven i skolan, tror jag? Hoppas det i alla fall. Har precis skrivit klart engelska läxan om en semester that went wrong. Var inte sådär jättebra, men ett g tycker jag ändå att jag ska få. Fick se hur mitt & Saras geografi såg ut, and It´s looking good guys! Hade idrott idag, det ämnet jag kuggade i, i 9an. Jag kämpade faktiskt, hoppas ändå på ett vg this time. Han verkar vara rättvis och inte alls som våran förra, Kajsa bajsa. Uscha. Jag lovar att vi fick gå en halvmil, först dit två kilometer sen när vi skulle hem, jag, Sara& någon random brud från våran klass gick vi till Karlberg, pust! Och vet ni vilken lektion det var? Vi hade hinderbana på ett militärfält, det ni! Insåg då att jag är väldigt höjdrädd, haha. Dock gjorde jag bättre av mig än dom såkallade militärerna som ska stå upp för vårat land? Blir det krig kommer det ju gå åt helvete, dom var fan latare än mig, höhö. Imorgon slutar vi 12.10 sccccchtek! Därefter ska jag och mamma åka till gymmet och bränna some ass! Nu ska jag slänge mig in i duschen, sen lägga mig ner i sängen och försöka somna så fort som möjligt. Går upp 6.00 imorgon, jobbigt läge. Men totalt värt det.

Ciao bello! / Z


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0