Ditt innehåll här

gymkort kirrat!

Nu är det kirrat också, känns sjukt bra. Dock har jag tjockat mig ordenligt dom här senaste dagarna, blir lätt så då vi inte har någon matsal i våran skola så vi får äta ute varje dag. Men det är ju för att jag är sjuk också. Höhö. Var ju på vårdcentralen idag för att kolla min hals, sen när måste man göra kissprov för det? Helt sjukt. Sen blodprov? Och jag har sån galen sprutskräck. Då stack jag och mamma, var tvungen att hinna med tåget också. Brunch blev det med gulliga Sara som har börjat i min klass by the way på Cafe dubbelW. Måste erkänna att godare ceasarsallad har jag faktiskt ätit? Det var ingen direkt höjdare, knappt god. Samhälle, what can I say? P.L.U.G.G men du ska klara det här Sara, du ska.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen smörja in mig med massa brun utan sol, får se hur det går haha gick ju inte direkt så bra förra gången då jag gick och sov efter och blev randig överallt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0