Ditt innehåll här

good morning

Åkte till Tumba för att köpa dricka, därefter åkte jag och Jenyi in till stan för att leta efter kortspelet " Sanning och konsekvens (elaka versionen) " men nej, självklart hade dom inte den. Vet ni någon affär som har den inne i centrala sthlm? Köpte en vinterjacka också, medans jag ändå var i farten, blev en Boomerang jacka, as skön för cirka 4000 kr inne på Sisters. Vi gick också in på KICKS eftersom jag fick ett presentkort därifrån, det som fick följa med mig hem var



Den gröna ni ser på bilden, mascara till Jenyis om present 109 kr (samt en dip liner för 90 kr,)
Pads nagelborttagning, mavala 45-60 kr
Färgning ögonbryn/fransar, pappas present65 kronor
Stärkande nagelack från loereal, 95 kr
Puma partfym, pappas present 145 kronor. Fynda!
Anti wrinkle serium, pappas present, 160 kr
Någon glitter penna man har på ögonen i guldfärg, supersnyggt på festen!, från Hot Make-up, 149 kr

Nu är jag stressad! Ovanligt. Nej
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0