Ditt innehåll här

vg

Pust vilken jobbig dag! Började med idrott på Stadshagen och jag tog i för hårt så jag fick ont i ryggen och axlarna, sen kändes det som jag kommer få öroninflammation eller nått, eller det kändes så då, men inte nu kängre gushelov. Jag vet inte varför det blir så, för det är inte första gången det händer. Hoppas det går över hur som helst. Efter det hade vi Italienska, kom försent också då. Puckot själv. Sen hade vi Geografi och varken jag eller Maria förstår oss på det vi ska göra.. Matten var däremot asbra, älskar min lärare. Han berättade om när han gick på universitetet och mådde dåligt för hela hans familj var i hans hemland så han blev deprimerad men han gav ändå inte upp. Och hur han somnade på lektionerna för han inte hade läst på etiketten på burken. Alla klappade händerna och var helt paffa. Aja, han är as cool i alla fall. Sen fick jag&Sara vg i Geografi, men det var ju mesta dels tack vare Sara.

Efter plugget åkte jag hem till "kära" Tullinge för att äta middag med mamma på pizzerian, vi är vänner igen. Förlåt för jag är som jag är ibland, du vet att jag älskar dig. Efter det gick vi till bilblioteket och hyrde en bok, jag ska nämligen ha läst ut den tills imorgon. Aaaah! Men tror jag ska hinna. Det blev i alla fall den tradionella Oliwer Twist på engelska.
Nu ska jag fortsätta läsa och kanske städa lite om jag hinner. Vi hörs imorgon lovelys!

Min söta mami <3
mamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0