Ditt innehåll här

dagens

Hann faktiskt göra mig i ordning idag, till och med locka håret. Cleant. Dagen gick rätt segt, trots att vi bara hade två lektioner, geografi och italienska. Uppgiften som vi har i geografi nu förstår jag ingenting av känns det som, jag rent ut sagt skitkass på industri och sånt. Jag förstår knappt vad det ordet står för. Men det ordnar sig alltid med hjälp av pappa. Italienska verkar jag förstå mer utav däremot, grymt. Sexigt språk också, från mitt parti alltså och säkert många andras. Haha men tro mig inte fel, det är inte därför jag valde italienska. Efter italienskan gick jag och söta Sara till "Lilla asien" och åt, äckligt god mat måste jag säga! Men om man tränar borde man ju kunna äta där tycker man ju, men imorgon blir det nog "Två drakar" tror jag, själv föredrar jag "Ellen" men inte Sara. Hon påstår att det är fett b och att det känns som att äta på en finlandskryssning. Vad vet jag, men jag tycker maten är god i alla fall. Efter det åkte jag hem, sen tog jag och pappa en promenad till Mamma för att hämta alla mina kläder, eller ja mesta dels. Vi hade bägge händerna fulla med lagomstora väskor, får gå dit någon annan dag och hämta resten. Förhoppningsvis får vi tag i en buss eller något liknande så vi får över min dubbelsäng hit, ååh vad mysigt det kommer bli. Trots att mitt rum är ganska litet så kommer jag ha en stor säng att sova och breda ut mig i. Kärlek till det. Imorgon ska jag redovisa, bläääääää. Well, nu känns det som min bloggtorka är riktigt över och jag är mycket mer bättre på det här nu. Nu ska jag nog gå och packa upp allting och småstäda lite innan greys. Pussar till våra söta små läsare!

Idag börjar ju Greys Anatomy också. Hur nice är inte det då?! Kan inte vänta en minut till känns det som.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0