Ditt innehåll här

Tjeeenare !

Tjena hejsan , skriver ett inlägg nu när jag är hos sara har fortfarande inte fått igång mitt internet de suger sten hårt ! ja men iaf nu sitter jag här med sara ska slagga här har inte träffat sara på jag vet inte hur länge har vart ganska mycket med min pojkvän men nu är de lov så nu hinner jag ta igen tiden med sara ! :) idag har jag inte gjort speciellt mycket kom hem från strängnäs vid halv tre typ sen har ja bara tagit de lungt sen skicka sara sms och fråga om jga ville sova över och självklart ville ja de ! har saknar dig bebo! ja men nu vet ja inte va ja ska skriva ? jo vad ska ni alla göra på jul och nyår?
God jul och gott nytt år önkar Jenyi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0