Ditt innehåll här

svar till du med frågan

En läsare hade frågat om Lucas a.k.a Lulle var min pojkvän. Svaret på detta är nej. Jag och Lucas är bästa kompisar och jag älskar honom och kommer nog göra det till döden. Vi har ett riktigt bra band vilket gör att vi skulle kunna sova nakna brevid varandra utan att bli upphetsade. Dock gör vi inte det, haha. SÅ NI INTE FÅR FÖR ER NÅGOT NU! Ni har lätt för det.

Men som sagt, en tjej och en kille ska kunna vara kompisar utan att tänka på vad den andra har för någonting där nere. That's it




Kommentarer
Postat av: alice

hej! vilken e er favoritmascara? :)

min e lumenes blueberry curl :) e bara lite nyfiken! kramkram

2008-12-27 @ 00:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0