Ditt innehåll här

Onödig fakta

jag har rökt en cigarett, jag har rökt en cigarr, jag har snusat, jag har varit full, jag har hånglat med någon av samma kön, jag är singel, jag har varit kär, jag har blivit dumpad 1 gång, jag har sagt till en främling att han är het, jag saknar någon just i denna minut som jag skriver det här, jag har gått på blinddate, jag har ifrågasatt mitt hjärta way to many times, jag har varit i knytnävsslagsmål, jag har rymt hemifrån, jag har blivit arresterad, jag har ljugit för en kompis, jag har sett någon dö, jag har skolkat, jag har flugit, jag har ätit sushi, jag har åkt snowboard, jag har tagit smärtstillande, jag har legat på rygg och sett molnen flyga förbi, jag har gjort en snöängel, jag har byggt en sandslott, jag har hoppat i en vattenpöl, jag har hoppat i en lövhög, jag har åkt släde, jag har fuskat när jag spelat spel, jag har varit ensam, jag har somnat i skolan, jag har tittat på en solnedgång, jag har rört en orm, jag har sovit under stjärnorna, jag har blivit kittlad, jag har blivit rånad, jag har blivit missförstådd, jag har vunnit en danstävling, jag har gått mot rätt, jag har varit med om en bilolycka, jag har haft kramp, jag har gått barfota och pressat lera mellan tårna, jag har varit vilse, jag har varit på andra sidan landet, jag har simmat i havet, jag har känt som jag hållit på att dö, jag har gråtit mig själv till sömns, jag har lekt tjuv och polis, jag har sjungt kareoke, jag har gjort något med mig själv som jag inte borde gjort, jag har busringt, jag har fångat en snöflinga på tungan, jag har dansat i regn, jag har tittat på solnedgången med någon jag bryr mig om, jag har blåst bubblor, jag har åkt rullskridskor, jag har fått en önskan inslagen, jag har burit pärlor, jag har hoppat från en bro, jag har kysst en spegel, jag har sjungit i duschen, jag har burit en svart klänning, jag har limmat fast mina händer i varandra, jag har varit en cheerleader, jag har suttit på ett tag, jag har skrikit så jag inte fått luft,  jag har pratat i telefon i mer än sex timmar, jag har stannat uppe hela natten, jag har plockat och ätit ett äpple direkt från trädet, jag har klättrat i träd, jag har haft en trädkoja, jag har fångat en fjäril, jag har skrattat så mycket att jag har gråtit, jag har fuskat på ett prov, jag har sovit naken.



 


Kommentarer
Postat av: andriana

GOOOOD JUUUL :D

2008-12-24 @ 10:43:32
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0