Ditt innehåll här

..

Jag vet, men jag har tråkigt. Så låt mig!

Höger- eller vänsterhänt: min kära vän höger
Humör just nu: Ilska
Är det nåt du absolut inte äter: leverpastej
Kläder just nu:  En gammal tröja sen 2 år sen med tryck på mig och Sandra, ett par mjukisbyxor, strumpor samt Björn Borg trosor
Musik just nu: I will be
Vad sa du senast: "Men, vi hörs sen. Love you!"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Då kärlek var kärlek, inte bara sex
Längd och vikt: 170 cm, 55 kg
Spelar du nåt instrument: Nej, men har spelar: Gitarr,fiol(tro det eller ej!)basfiol, klarinett, elgitarr, synth,piano,trummor och även trumpet!
Morgon- eller nattmänniska: natt!
Sparare eller slösare: Sparar småmynt resten spenderar jag direkt
Vem är viktigast för dig: Ingen vem. Familjen och mina allra bästa vänner (Pontus, Sara, Jenyi och Lulle)
Kommer du ihåg din första kärlek: Ohja, det var himmelskt.
Har du några homosexuella vänner: Haha ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det tror jag faktiskt.
Vad vill du jobba som? flygvärdinna och bartender
Hur många syskon har du? Har 4 st halvsyskon, eller a, nu har jag 2.
Vad är du mest rädd för? Döden, och att bli så knäckt att du stänger in dig själv
Är du rädd för blod? nej
Gillar du att sjunga? Ja, gått på sång i 5 år och uppträtt genom skolor och gratisgalor
Anser du att du är stark? När jag blir arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0