Ditt innehåll här

..

16 saker ni kanske inte visste om mig

- Min största dröm är att bli sångare, spela in en skiva, vinna Idol och vara med och medverka i Melodifestivalen
- Min pappas släktsida och mammas sida är olika till 100 %
- Jag tänker för mycket
- Jag vill utbilda mig till Flygvärdinna och Bartender efter gymnasiet
- Jag har pratat med en psykolog
- Jag inbillar mig lätt att jag är kär i någon, när jag i själva verket inte alls är det
- Om jag får för mig om att allt är perfekt i mitt liv, att jag är lycklig ser jag till att det blir drama igen
- Jag är livrädd för att dö
- Jag kan prata om nästan allt med min mami, hon är som min bästa vän
- Jag lyssnar nästan bara på balader
- Förut hade jag en tvångstanke som var att jag låste dörren sen gick jag ett par steg och vände för att kolla om dörren verkligen var låst, detta var jag tvungen att göra tre gånger innan jag kunde gå.
- I 7an gick jag från utstött till en av dom populäraste
- I 9an blev jag och Ali utsedda till Falkbergs glidare
- Om jag fick en önskan skulle den vara att få träffa min mormor som jag aldrig träffat
- Jag är kär i kärleken

Kommentarer
Postat av: mamie

hej lilla bebis!vad kul att du skriver om dig själv, det är bra att du berättar om dina känslor. Jag vill att du slutar röka för det är farligt för hälsan, sen blir jag orolig när jag vet vilka giftiga ämnen som du suger i dig....i varje cigg finns det tusentals giftiga cancerframkallande ämnen....ju yngre man är när man börjar röka ju farligare är det!!!!!Snälla....lova mej att du slutar. mami

2008-12-03 @ 00:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0