Ditt innehåll här

YO YO YO

Igår var vi i Tumba ett tag, gjorde inte ett piss typ. Tog några bärs, sen drog vi vidare det var helt dött ute, så vi tog bussen från Rönninge till Tumba, då när vi ska ta tåget sen märker Jessica att hon har tappat sin mobil. Jag förstår exakt hur hon känner sig, hänt mig ett antal gånger. Så vi fick ropa ut det till den där busschauffören från en annan buss! Så hoppas den ligger på kontoret i alby nu.

Idag ska jag in till stan med Jenyi, köpa nytt löshår. Imorgon börjar vi skolan, jag, Sandra M, Sandra S, Jannika och Sebastian skytt börjar i samma klass, så det är ju ändå rätt najs. Måste hoppa in i duschen nu, see y´all later. Love Z

t centralen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0