Ditt innehåll här

Tråååkar

Har skit bajs tråkigt ! zerah är inte hemma hon är i fucking gbg , de har inte gått många timmar oc jag saknar henne redan min bästa vän ! :( men vafan ska man göra ? jo sitta vid datan och ruttna ! På måndag sen 18.onde börjar jag skolan igen efter cirka 2 år hemma hoppade av IV och nu ska jag börja om på IV '' LOOOSER '' eller vad ! men vafan går där ett år sen blire någon annan linje helst vill jag gå make up linjen så jag blir make up artist men vill också gå fordon alltid kul med bilar ! zerah säger alltid vafan hur vet du så mycket om bilar då säger jag att jag har mest killkompisar som meckar med bilar 24/7 ! tycker mycket om bilar ! ja nu har man en stalker eller vafan en som förföljer mig iaf as jobbig ! ja men vafan lite kul är de ju driva kan man ju alltid göra :P

 jag och zerah för 3 år sen ! haha snyggve

pussokram jenyi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0