Ditt innehåll här

TJENAHEJSAN!

sitter vid datan och lyssnar på musik som jag älskar att göra :D va med sara igår fast va dok tvungen att tagga hem vid halv ett på grund av att jag skulle passa mina små syskon , för att  mamma och min syster och hennes kille skulle till linköping och flytta massa saker och för en halvtimme sen ringde min syster och sa att bilen hade knasat sig så dom kommer inte hem idag ! . är fett lack shyy nu asså ! Dampar satan men iaf de löser sig dom kommer hem i morgon , men ska till skolan och måla om klass rummet :D ja men de ska fan bli kul ! ja men nu ska ni får lite låtar !




Linkin park - Faint !
 

Evanecens - Going under !


ha de bra Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0