Ditt innehåll här

nagelvård

För er som vill ha långa, starka och fina naglar men har korta, tråkiga? I'v been there. Började använda olika stärkande nagelack och voíla! Jag är faktiskt rätt nöjd med mina naglar, inte sysslat med det sådär jättelänge, dom är fortfarande inte tillräckligt starka så det händer att dom går av ibland.


Finns att köpa på Åhlens, dock vet jag inte priset.
Sen finns det ett från h&m, som typ kostar 30 kronor bara, och därefter massa från märket Depend, jag kör med kalciumstärkande och mandarinolja för nagelbanden.
Idag köpte jag också det här, får se om det är så bra som dom påstår, inom 5 dagar ska naglarna ha blivit upp till 30 % längre. Påminnn mig om att lägga in bilder om fem dagar!

Sally Hansen, 119 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0