Ditt innehåll här

LIVRÄDD!!!

På hemvägen skulle vi ändå till Nykvarn för att hämta upp basse&walle, (mina hundar för er som inte vet)  så vi skjutsade hem Micky och därefter begav vi oss till Hundhotellet basta. Åh, vad glada dom blev när vi kom. I bilen lägger sig Basse vid mig, andas knappt och har tungan ute. Jag pratar med honom men får ingen respons, öpnnade inte ögonen, vickade inte på svansen, inget. Jag fick panik när jag såg hur orolig mamma blev, då kom tårarna och dom slutade inte rinna. Jag trodde verkligen han skulle dö. Jag fick panik, kunde inte andas och ville bara ut ur bilen. Jag ville åka till djursjukhuset men mamma ville avvakta, han är fortfarande seg i kroppen men nu mår han bättre. Jag vet inte vad jag skulle ta vägen om han dog, han är en sån stor del av mig. Jag älskar honom

 

Kommentarer
Postat av: anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=35729



l

2008-08-09 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0