Ditt innehåll här

GOSH ZERAH, WHAT HAPPEND?

Jag har inte packat än, det är inte likt mig. Jag brukar vara så exalterad att jag brukar packa åtminstonde 2 dagar innan resan. Vi har rest rätt mycket den här sommarn dock, först var det böda sand, öland med Sandra sen var det Pitéå, norrland med Micky, sen var det kryssning med Micky på Birka Paradise och nu är det Göteborgsfestivalen med Micky, sen när jag kommer hem är det bara 3 dagar kvar tills jag börjar skolan? Gosh, tiden går verkligen fort när man har roligt right? Stressad? Oh ja, you bet.

sötunge

Love Z

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn :)

2008-08-14 @ 00:12:08
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0