Ditt innehåll här

GOOD MORNING

God morgon kära läsare! Vaknade upp för cirka en timme sedan vid micky vid min sida. Jag, hon och Jenyi hade filmkväll igår fast Jenyi gick hem efter.. Idag vet jag inte vad som händer, en bio kanske? Skulle verkligen inte sitta fel. Känns som det var evigheter jag gick på bio. Juste! Jag får inte glömma att beställa hem 27 Dresses, filmen jag som verkligen längtar efter att få se! Eller om någon har den på datan kanske ni kan vara bussiga och skicka den? I sånna fall står min msn på min header.

Haha, men tanke på min sjuk dåliga humor. Igår i bilen så hade Dennis och Adde en lång konversation


  • Adde - Vem är det du ska träffa?
  • Dennis - En tjej bara, ingen du känner..
  • Adde - Men vart bor hon? Jag kanske visst känner henne!
  • Dennis - NEJ, du känner inte henne.
  • Adde - Okej, men vart ska du träffa henne då?
  • Dennis - Typ i örat först, sen vidare till ögat kanske

Hahahahahahahha ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0