Ditt innehåll här

FÖRSTA SKOLDAGEN

Hallå! Sorry för jag inte uppdaterade någonting i morse, men hade inte tid (trots att jag gick upp 6.00) dagen gick relativt snabbt i alla fall, lite töntigt med lekar och så när man börjar gymnasiet, tycker ni inte? Men dock förstår jag varför dom gör så. Alla i min klass verkade trevliga i alla fall, thats good. Micke var den enda killen, haha förlåt micke var tvungen. Men imorgon kommer Heden också, då får han någon att vara med som inte är kvinna, mohahaha.. Jag och Sandra hade i alla fall skitkul, (fråga inte).. Imorgon börjar vi 9.00, så blir samma tåg som i morse. Fan vad nice, nu sitter jag i Salem på mammas kontor, åt ingen lunch i skolan så åkte hit och åt med mamma&morfar.
Lite senare ska jag röra mig mot Tullinge och träffa Lulle, see ya! // Z

sötunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0