Ditt innehåll här

DEN TOTALA SÖMNBRISTEN

Som dom flesta av mina vänner vet, så har jag svårt att somna och när jag väl somnar så vaknar jag flera gånger per natt. Vet dock inte varför jag har det såhär men förhoppningvis går det över med tiden.. eller? Gud, jag älskar verkligen Sex in the city. Riktiga vänner mot allt, right? :)

Själv har jag och Jennifer varit vänner i 9 år, nästa år är det 10 års jubelium! Jag Kan inte fatta att jag känt den här tjejen så jäkla länge, vi har varit med om så mycket så det inte är klokt! Hon har alltid funnits vid min sida och då menar jag alltid! Hon är en riktig vän och jag är så glad att just jag fick chansen att lära känna henne den 20 maj, 1999. Jag vet inte vart jag hade stått om det inte vore för dig. Vi är så olika också, hon har stor familj, 6 syskon, ravare, klär sig tvärtemot hur jag klär mig samt musiksmak. Jag är ensambarn, bortskämd, är totalt nerkärad i balader och är sångare/dansare. Jag älskar henne

puss på jennifer

Love from Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0