Ditt innehåll här

COMPANY

Ja, nu sitter jag och väntar på Jenyi. Haha en sak ni borde veta om Jenyi är att hon aldrig håller tider, och då menar jag aldrig. Hon sa för 20 minuter att hon skulle vara hos mig om en 15 minuter, hon ska senast vara här 16.30, hon har 8 minuter på sig. Tror ni hon kommer klara sig? Hon ska i alla fall komma hit och fira min mamma, då får jag lite sällskap också :) mamma är sån fin människa, på kryssningen började en viss person ragga på Roy (min mammas sambo sen 7 år tillbaka) och jag och Micky slet tag i henne och sa att det räckte men hon förstod inte. Stackarn mår inte bra. Man blir så förbannad på tjejer som alltid måste ta andras killar, åh. Nej, nu ska vi inte tänka på sånna äcklen.
 
MEN HALLÅ! NU KOM JENYI, I RÄTTANS TID! :D

sötunge

Nytagen bild för cirka 10 minuter sen / Zerah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0